معایب و مزایای اینترنت بی سیم ثابت

۲۱ بازديد
نصب فوق العاده سریع است
اینترنت ثابت نوع بی سیم به هیچ کابل زمینی متکی نیست، به این معنی که نصب آن زمان زیادی نمی برد. در واقع، ما اغلب می‌توانیم آن را در کمتر از 14 روز به طور کامل راه‌اندازی کنیم.
اغلب در جاهایی که خطوط اجاره ای وجود ندارند در دسترس است
خطوط اجاره ای اغلب نمی توانند به مکان های روستایی برسند، زیرا نیاز به یک زیرساخت زیرزمینی از کابل های فیبر برای نصب در محل دارند. این مشکل با اینترنت بی سیم ثابت نیست زیرا اتصال به صورت بی سیم از طریق PTP ارائه می شود.
هزینه نصب آن کمتر از خط اجاره ای است
همانطور که توضیح دادیم، خطوط استیجاری نیازمند زیرساخت های زیرزمینی برای ساخت هستند که ارزان نیست. اگر در یکی از شهرهای بزرگ بریتانیا نباشید، احتمالاً هزاران هزار، اگر نه 100، برای وام نصب بپردازید. با اینترنت بی سیم ثابت، شما فقط کسری از آن را می پردازید (معمولاً بین 1000 تا 2000 پوند).
سرعت خطوط اجاره ای در مناطق روستایی
اینترنت بی‌سیم ثابت تنها اتصال اینترنتی دیگری است که می‌تواند عملکرد سطح خط اجاره‌ای را داشته باشد و در مناطق روستایی در دسترس‌تر است. این سرعت آپلود و دانلود تا 10 گیگابیت بر ثانیه را دارد که دقیقاً همان سرعتی است که می توانید از یک خط اجاره ای خوب دریافت کنید.
توسط سایر کاربران مانع نمی شود
از آنجایی که اینترنت بی سیم ثابت یک اتصال بی ادعا است، با کاربران مختلف دیگر به اشتراک گذاشته نمی شود. این بدان معناست که عملکرد آن در ساعات اوج مصرف کاهش نمی‌یابد و به شما یک اتصال ثابت و قابل اعتماد به اینترنت می‌دهد.
99.99٪ آپتایم ها
اینترنت بی‌سیم ثابت بیش از 99.99 درصد زمان آپدیت دارد که آن را نسبت به خطوط اجاره‌ای قابل اعتمادتر می‌کند. این باعث می شود آن را برای برنامه های کاربردی حیاتی ماموریت عالی کند.
تأخیر باورنکردنی کم
در واقع، اینترنت بی‌سیم ثابت می‌تواند کمتر از ۱ میلی‌ثانیه تأخیر سرتاسری داشته باشد، در حالی که فیبر نوری کمتر از ۱.۶ میلی‌ثانیه تأخیر دارد. به این معنی که تاخیر در اینترنت بی سیم ثابت کمتر از خط اجاره ای است! این آن را برای VoIP، دوربین مدار بسته، بازی، تماس‌های ویدیویی و موارد دیگر عالی می‌کند. چیز زیادی وجود ندارد
تمام اتصالاتی که از کابل های زمینی استفاده می کنند در برابر سیل، آتش سوزی یا حتی کارهای جاده ای آسیب پذیر هستند که به خط آسیب می زند و کسب و کار شما را بدون اینترنت می گذارد. از آنجایی که اینترنت بی سیم ثابت به کابل های فیزیکی زمینی متکی نیست، بسیار قوی تر است. و در موارد نادری که مشکلی پیش بیاید، تعمیر آن خیلی طول نمی کشد.
معایب اینترنت بی سیم ثابت
این ارزان ترین راه حل نیست
مانند بسیاری از چیزهای زندگی، شما همان چیزی را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. اینترنت بی سیم ثابت یک اتصال اینترنتی با کارایی بالا است که بدون رقابت و با SLA پشتیبانی می شود. و این قدرت و عملکرد اضافی قیمتی دارد.
نصب بدون LoS مشکل است
از آنجایی که اینترنت به صورت بی سیم از طریق هوا ارائه می شود، نصب اینترنت بی سیم ثابت در محل ها بدون دید واضح می تواند دشوار باشد.
در برخی مناطق در دسترس نیست
اگرچه بسیاری از بریتانیا تحت پوشش اینترنت بی سیم ثابت است، اما برخی مکان ها هنوز امکان پذیر نیست (به دلیل نکته فوق). برای اطلاع از موجود بودن آن در محل کسب و کارتان، روی دکمه زیر کلیک کنید تا درخواست تماس مجدد بدهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.