مزایای استفاده از شبکه امن اختصاصی

۲۵ بازديد
مزایای VPN چیست؟
VPN یا همان شبکه امن اختصاصی ابزار ترجیحی برای تجربه آنلاین بهتر هستند زیرا نصب، راه اندازی و استفاده از آنها آسان است. جدا از توانایی آنها در افزایش حریم خصوصی کاربران و امنیت آنلاین، واضح ترین مزایای استفاده از VPN ناشناس بودن و تغییر مکان است. VPN های مدرن بسیاری از مزایای دیگر مانند اتصال خودکار، شبکه های سرور گسترده برای گزینه های مکان بیشتر و فناوری های رمزگذاری قوی را ارائه می دهند.
1. ارائه ایمنی از طریق ناشناس بودن
دو دلیل مهم برای استفاده از VPN، حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن است. خدمات VPN اتصالات اینترنتی عمومی را از طریق رمزگذاری ایمن می کند. آنها همچنین فعالیت آنلاین را از بازیگران بدی مانند هکرها و سایر مجرمان سایبری پنهان می کنند.
برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها می‌خواهند کاربران را ردیابی کنند و با جمع‌آوری داده‌های شخصی، فعالیت آنلاین آنها را ثبت کنند. VPN ها می توانند با مسدود کردن دسترسی به اتصال کاربر از آن جلوگیری کنند. هنگامی که تمام بیت‌های ترافیک اینترنت خروجی و ورود به دستگاه کاربر رمزگذاری می‌شوند، کاربر به طور خودکار ناشناس می‌شود. اکثر خدمات VPN خوب رمزگذاری AES 256 بیتی را به مشتریان ارائه می دهند که بهترین گزینه امنیتی درجه نظامی محسوب می شود.

2. اتصال ایمن برای کار از راه دور
VPN ها به این افراد کمک می کنند تا از راه دور یک اتصال امن با شبکه اداری خود ایجاد کنند تا به فایل ها و سایر منابع مورد نیاز برای کار خود دسترسی داشته باشند. قبل از همه‌گیری COVID-19، اکثر کارمندانی که در یک محیط اداری کار می‌کردند می‌توانستند از طریق اتصال اترنت به اینترنت متصل شوند. اکنون افراد بیشتری به کار از راه دور روی آورده اند. از آنجایی که داده هایی که از طریق اتصال VPN عبور می کنند رمزگذاری شده است، هیچ راهی برای رهگیری داده ها توسط هکرها وجود ندارد.
3. دور زدن محتوای Geo-Locked
یکی دیگر از مزایای اصلی استفاده از VPN این است که امکان رفع انسداد وب سایت ها و سرویس های پخش مختلف را می دهد. VPN های خوب هر بار که کاربر نیاز به دسترسی به محتوایی دارد که در منطقه او در دسترس نیست، به طور قابل اعتمادی از فیلترهای وب دور می زند.

هر وب‌سایت یا سرویسی که می‌خواهد کاربران را ردیابی کند، باید آدرس IP آن‌ها را برای تأیید موقعیت مکانی آن‌ها ردیابی کند و سپس محتوای مورد نظر کاربران را ارائه دهد. VPN ها می توانند با دور زدن بلوک های موقعیت جغرافیایی از وقوع آن جلوگیری کنند. این ویژگی زمانی مفید است که کاربران سعی می کنند به فیلم ها و سریال های تلویزیونی در سرویس های پخش دسترسی داشته باشند.

همچنین مشکل تولید محتوا برای مناطق خاص توسط شرکت ها به دلایل مختلف وجود دارد. یکی از راه های قابل اعتماد برای دسترسی به آن محتوا از طریق سرویس VPN است. از آنجایی که قراردادهای آنها را نقض می کند، ارائه دهندگان خدمات پخش و محتوا به طور فعال با VPN هایی که سعی در دور زدن محدودیت های جغرافیایی دارند مبارزه می کنند. به همین دلیل مهم است که از VPN با کیفیت بالا استفاده کنید زیرا آنها به طور مرتب ابزارها و سرورهای ناشناس خود را برای رفع انسداد محتوا به روز می کنند.

4. امنیت مقرون به صرفه
VPN ها با قیمت بسیار مناسب می توانند به کاربران کمک کنند تا امن، خصوصی و ناشناس آنلاین بمانند. اکثر VPN های برتر جهان بسته به طول دوره اشتراک کاربر، بین 2 تا 11 دلار در ماه هزینه دارند. در عوض، کاربران از رمزگذاری سطح بالا، شبکه های سرور گسترده، ویژگی های امنیتی پیشرفته و امکان تغییر مکان آدرس IP خود برخوردار می شوند.

اکثر سرویس‌های VPN مدرن اکنون آزمایش‌های رایگان و ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهند، که آنها را مقرون به صرفه‌تر می‌کند و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا قبل از تعهد به آن سرویس را آزمایش کنند. VPN ها همچنین به طور منظم تخفیف های فصلی و بسته های اشتراک مادام العمر را ارائه می دهند که هزینه را بیشتر کاهش می دهد. حتی VPN های رایگان در بازار وجود دارد، اما اکثر آنها بی اثر هستند یا در جایی نزدیک به سطح امنیت ارائه شده توسط VPN های پولی ارائه نمی شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.